tag:blogger.com,1999:blog-50391284797722830982023-11-15T07:22:31.553-08:00Блог завідувача Кримківської філії КЗ "Красносілківське НВО" Макаренко НіниAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/12501320203466149537noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5039128479772283098.post-35287300967805707762018-02-21T04:06:00.000-08:002018-02-21T04:43:06.502-08:00 Як стати хорошим керівником<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
<b><span style="font-size: large;"> Як стати хорошим керівником</span></b></div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
<br /></div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Ключ до ефективного керівництва — сильна підтримка з боку підлеглих</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Бути хорошим шефом — це насамперед мати короші стосунки з підлеглими. Вони мають об'єктивну оцінку стилю керівництва шефа. Те, як він виглядає в очах підлеглих, як вони ставляться до нього і пояснює його успіхи та невдачі.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Підлеглі дуже добре розуміють, яка різниця між поганим та хорошим керівником. При хорошому керівництві робота стає цікавою, а досягнуті результати підкріплюють почуття професійної гордості. При поганому керівництві підлеглі відбувають оплачувану трудову повинність.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
У стосунках з підлеглими можна виділити такий суттєвий момент — розумно визначена міра свободи дій підлеглого — головна передумова підвищення ефективності його праці.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Поганий (неефективний) керівник пригнічує здібності та ініціативу своїх підлеглих.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Хороший (ефективний) шеф уважний до людей. Він аналізує ситуації, в яких з ними взаємодіє. Він знає, коли колектив чекає від нього тієї чи іншої лінії поведінки, рішучості чи поступливості.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Секрет ефективності керівника в тому, щоб не обмежувати себе жорсткими рамками одного стилю, а також дотримуватись основних принципів керівництва людини.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Зворотні зв'язки. Керівник повинен знати думку підлеглих з приводу того чи іншого прийнятого рішення.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Підлеглі прагнуть завжди дізнаватися про оцінку зробленої роботи безпосередньо від керівника. Керівник зобов'язаний уміти точно і вчасно оцінити виконану роботу.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Визначена частка свободи. Підлеглі повинні володіти свободою дій у межах розумного і дозволеного.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Одним необхідно менше свободи в роботі, іншим — більше. Це індивідуально визначає шеф, спираючись на знання характеру і особливостей кожного підлеглого.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Ставлення до роботи. Ефективний керівник об'єктивно оцінює роль роботи в житті людей, не перебільшуючи і не зменшуючи її, допомагає своїм підлеглим виробити правильну психологічну орієнтацію, встановити правильну шкалу життєвих цінностей, чітко визначити місце роботи в їхньому житті.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Орієнтація на результати роботи. Хороший керівник знає, як правильно відзначити трудові досягнення підлеглих.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Найбільш цінним є кінцевий результат, хоча й не можна ігнорувати самим процесом трудової діяльності.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Підвищення. Багато мудрості сховано у відомому вислові, що кращий шлях зробити кар'єру — добре виконувати свої щоденні обов'язки.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Якщо доповнити його натяками на можливість підвищення тим, хто має на це шанси, то це буде додатковим трудовим стимулом.</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
♦ Особиста поведінка. Із підлеглими керівник повинен поводити себе лише офіційно (формально), постійно утримуючи соціальну дистанцію, або встановити напівофіційні, навіть дружні стосунки. Проте дотримуватися однієї з крайностей не варто. У доброго керівника стосунки з підлеглими і не строго офіційні, але й не чисто приятельські (дружні). Це залежить від ставлення до людей взагалі, від конкретної ситуації, поведінки підлеглих. Як сказав один директор, не можна поводитися з ведмедем, як з котеням, і з котеням, як із ведмедем.</div>
<div class="gads_sm" style="background-color: white; color: #656565; float: left; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 15px; list-style: circle; margin: 0px 20px 20px 0px; text-align: justify; text-indent: 10px;">
<div id="admixer_d57b1b88d30847c2bf54f7125690bfef_zone_1057_sect_248_site_248" style="list-style: circle; margin: 0px auto;">
</div>
</div>
<div style="background-color: #cccccc; font-family: "Open Sans", "Palatino Linotype", "Book Antiqua", Palatino, serif; font-size: 13px; list-style: circle; text-align: justify; text-indent: 15px;">
Налаштувати працівника на виконання завдання — півсправи. У процесі роботи необхідно вміти і похвалити, і за необхідності покритикувати. Якщо форми морального заохочення знайти простіше, то форми критики підібрати складніше, особливо такі, що позитивно вплинуть на працівника, на його розуміння суті справи, а не озлоблення.</div>
</div>
Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/12501320203466149537noreply@blogger.com0